Nieuws
8 december 2015
Goede beoordeling eerste Mastercourse E-Business
Wat gebeurt er in één minuut op internet? Er worden 204 miljoen e-mails verstuurd, 20 miljoen foto’s bekeken en nog heel veel meer.

Wat gebeurt er in één minuut op internet? Er worden 204 miljoen e-mails verstuurd, 20 miljoen foto’s bekeken, 100.000 nieuwe tweets verstuurd en nog heel veel meer. Hoe zorg je dat die ene koper jouw nieuwbouwproject opmerkt in die enorme databerg? Daarover gaat de NEPROM Mastercourse E-Business.

De eerste editie vond plaats op 19 en 26 november en werd door de deelnemers beoordeeld met een ruime 7,5. Op dag één was de insteek vooral strategisch, de tweede dag stond in het teken van de praktijk. Hoe je bijvoorbeeld online advertenties op hele specifieke doelgroepen kunt richten liet Juriaan Hoefnagel (Synchroon) de deelnemers aan den lijve ondervinden. Erik van der Wal (BPD) oogstte waardering door inzicht te geven in de kosten en effectiviteit van verschillende media. En de belangrijkste ‘eye opener’ was voor velen de presentatie van Mark Keuter (AM) over privacy en cookies. De deelnemers maakten goed gebruik van de ruimte die hoofddocent Arjan Terpstra gaf voor vragen en discussie.

Wil jij meedoen aan de volgende ronde op 14 en 21 april? Stuur dan een mail met jouw contactgegevens naar  opleidingen@neprom.nl o.v.v. 'Aanmelding Mastercourse E-business april 2015'. Meer informatie over de mastercourse vind je op de NEPROM-website.